Gyakran Ismétlődő Kérdések
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
12. Van lehetőség a termék személyes átvételére?
Nincs, jelenleg csak futárszolgálat segítségével tudjuk termékeinket eljuttatni a megrendelőinkhez.
13. Milyen fizetési lehetőségeket kínál az euroko24.hu?
Megrendelőink választhatnak paypal (bankkártyás), előre banki utalásos, és utánvétes mód közül. Elfogadott bankártyák: Visa, MasterCard, American Express.
14. Mennyi a kiszállítás díja?
UPS standard szolgáltatás keretében:
• 200 euro feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.• Amennyiben nettó 200 Euros alatti a megrendelés összege, akkor kiszállítási díjat számolunk fel. Ennek pontos összegét a megrendelés folyamán konkrétan megjelenítjük.
UPS Express Saver szolgáltatás ára egyedileg kerül meghatározásra és a rendszer automatikusan számolja a rendelés során.
15. Minden van raktáron, amit a honlapon látok?
Jelentős raktárkészlettel rendelkezünk minden termékünkből. Azon termékek esetén ahol nincs szükség megszemélyesítésre a terméket akár másnap át tudjuk adni szállításra. Egyedi mennyiség illetve megszemélyesítési kérések esetén viszont termékenként eltérő gyártási időre vállaljuk a termékek legyártását. Link 19. pont.
16. Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?
Elméletileg minden a honlapon leadott rendelésekor a rendszerünk egy automatikus e-mailt küld Önnek a regisztráció során megadott e-mail címre.
Előfordulhat, hogy levelezőrendszere tévesen levélszemétnek nézte a rendelést visszaigazoló üzenetet. Minden tőlünk telhetőt megteszünk ennek megakadályozására, de ezt rendkívül nehéz minden egyes esetben biztosítani, mivel nagyon sok címre küldünk visszaigazolásokat. Kérjük nézze meg az e-mail fiók Levélszemét (Spam) mappáját is. Ha a visszaigazolás ide futott be, megjelölheti a levelezőrendszerben, hogy nem levélszemétről van szó, így a további visszaigazolások már egyenesen a Bejövő mappába érkeznek.
17. Rendelés leadásakor az adataim biztonságosan vannak kezelve?
Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Kijelentjük, hogy az Ön adatait bizalmasan kezeljük, azokat harmadik fél részére semmilyen körülmények között nem adjuk ki! Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
18. Hogyan tudok értesülni az aktuális akciókról?
Amennyiben szeretne rendszeres tájékoztatást kapni legfrissebb ajánlatainkról, iratkozzon fel hírlevelünkre..
Csak nyerhet vele - és bármikor leiratkozhat.
19. További kérdéseim vannak, kihez fordulhatok?
Kapcsolatfelvétel legegyszerűbb módja a “Live Chat” alkalmazás igénybevétele, mely munkaidőben érhető el és közvetlenül kollégánk áll a rendelkezésére - a jobb alsó sarokban.
20. Milyen egyéb módon kaphatok információt?
• Skype-on: karszalagcentrum (az azonosító név)
• Mobiltelefonon a +36 70 622 1732-es telefonszámon.
21. Milyen egyéb csatornán adhatom le a rendelésemet?
Oldalunk reszponzív, tabletten és okostelefonon keresztül is könnyedén leadhatja.
Like-olhat bennünket a Facebookon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.
22. Árgarancia
Mit jelent az Árgarancia akciónk? Célunk a lehető legversenyképesebb árak mellett kiemelkedő minőséget biztosítani minden megkeresés esetén. Ha Ön igazolni tudja, hogy valamelyik versenytársunk kedvezőbb árat kínált ugyanazon termékre, akkor ne habozzon; vegye fel velünk a kapcsolatot és mi garantáljuk a még kedvezőbb árakat!
23. Jelszó emlékeztető
HOGYAN...?
3. Mi történik a sikeres rendelést követően?
Kollégáink hamarosan (lehetőség szerint még aznap de legkésőbb a következő munkanap) felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy a megrendelés részleteit megbeszéljék, illetve ha kérdés van a megrendelt termékkel kapcsolatban, akkor arra teljes körűen válaszoljanak.
A weboldalon vagy e-mailben leadott egyedi grafikával ellátott megrendelések esetében, munkatársaink minden esetben látványtervet küldenek.
A termékek csak abban az esetben kerülnek be a gyártási sorba, amennyiben írásos visszaigazolást kapunk a terv és a gyártási határidő elfogadásáról.
4. Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?
Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztatót küldünk e‑mailben.
- Amikor megkaptuk a rendelést.
- Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
- Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
- ... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben